dinsdag 29 mei 2012


- Het is voor de zoveelste keer erg rustig op de bekende Europese aandelenmarkten. Omzetten en koersbewegingen stellen maar weinig voor. Berichten zijn er meer dan voldoende, de inhoud ervan is nagenoeg altijd even duidelijk, maar u kent het verhaal ondertussen wel; handelaren en beleggers weigeren simpelweg te accepteren wat er aan de hand is. Alleen uitzonderlijk slecht nieuws is een reden om te verkopen. En dus staan er ook vanmorgen veel meer plusjes dan minnetjes op de borden.

- Er kan ook even stil gestaan worden bij de ontwikkelingen met betrekking tot het Spaanse Bankia. Niet goed, om het eens heel voorzichtig te formuleren. En de realiteit is natuurlijk nog somberder, want Bankia is alleen maar de eerste grote bank waar het zo mis aan het gaan is. Er zijn nog veel meer banken waar de afgelopen jaren rare dingen mogelijk zijn geweest. In het grote proces van waarheidsvinding wat nu ook door de Europese bankensector aan het trekken is, gaan er nog series opmerkelijke verhalen naar buiten komen.

- Meer euro-ellende, nu uit Griekenland. Dat is gewoon een feuilleton waar gewoon iedere dag een volgende aflevering wordt geschreven. De komende weken gaat het om de mogelijke uitkomsten van die verkiezingen. Maar als die uitkomst er is, gaat het verhaal gewoon verder. Er is dan echt helemaal niets opgelost of besloten.

- In de tussentijd maakt de Griekse politieke klasse zich erg druk over de uitspraken van mevr. Lagarde van het IMF die stelde niet al te veel medelijden met de Grieken te hebben. Zij stelt dat er de afgelopen jaren in Griekenland zelf niet al te veel is gebeurd om uit de problemen te komen. De belastingen worden nog steeds op krankzinnig grote schaal ontdoken, er is nog helemaal niets gedaan aan het hervormen van de arbeidsmarkt en de Griekse ambtenaren hebben het nog steeds uitzonderlijk goed. Tot nu toe hebben de Griekse verantwoordelijke autoriteiten alle problemen weten af te wentelen op uitkeringsgerechtigden en werknemers in de particuliere sector.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen