donderdag 24 mei 2012


- De stemming op de bekende Europese aandelenmarkten is vanmorgen een stuk vriendelijker dan gisteren. Meer plusjes dan minnetjes, met omzetten die niet bijzonder zijn. Opmerkelijk, want de inhoud van de berichten die bekend zijn geworden, is niet goed. Om het maar eens voorzichtig te formuleren.

- En dan hebben we het nog niet eens over de uitkomsten van de eurotop van gisteren, want de enige uitkomst daar was dat men nergens overeenstemming over wist te bereiken. Niet echt een voorbode van een mogelijk positieve ontwikkeling. In de aanloop van die top werd wel pijnlijk duidelijk dat de problemen in Spanje een stuk groter zijn dan waar op gerekend werd. Het was de Spaanse premier Rajoy zelf die dat bekend maakte. In het grote proces van waarheidsvinding wat door de eurozone aan trekken is, worden nu ook in Spanje wat tegels opgetild en onder elke tegel blijkt een probleempje van een paar miljard euro verstopt te zijn.

- Ook het nieuws uit China blijft verrassen. De cijfers die van het Chinese CBS afkomen, zien er best aardig uit, maar bijna alle cijfers die van private ondernemingen afkomen, zijn een serieus stuk slechter. Je moet natuurlijk een slecht karakter hebben om dan te denken dat de officiƫle instanties wel erg creatief omgaan met de waarheid, maar de verschillen zijn wel erg opvallend.

- Vanmorgen dus die berichten uit de eurozone. Het ging dan om cijfers over de Europese inkoopmanagers, over de Britse groei, over de Nederlandse werkloosheid, en over de winstontwikkeling van de bedrijven, om eens wat te noemen. Korte samenvatting: geen enkel teken van welk herstel dan ook. Niet echt redenen voor een vriendelijke stemming.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen