dinsdag 22 mei 2012


- Op de bekende Europese aandelenmarkten heerst vanmorgen een vriendelijke stemming. Bijna alleen maar hogere koersen met omzetten die ook behoorlijk zijn. De inhoud van de beschikbaar gekomen berichten is in ieder geval niet de reden voor deze stijgingen, misschien dat het een soort reactie is op een paar dagen met koersdalingen.

- Als namelijk wel naar die berichten gekeken wordt, is het de hoogste tijd om nerveuzer te worden. Met name de stroom van verhalen met betrekking tot de euro-crisis biedt echt geen enkel, maar dan ook geen enkel perspectief op welke verbetering dan ook. Of het nu gaat over Griekenland, over de Spaanse banken, over eurobonds, over het steunfonds of over de volgende conferentie, het is allemaal vooruitschuiven, voor tijd gaan en het heeft helemaal niets te maken met het oplossen van de ontstane problemen.

- Het is volkomen vergelijkbaar met datgene wat er op de Nederlandse huizenmarkt gebeurt, alleen met meer nullen. Kern van de zaak: op geen enkele manier accepteren wat de realiteit is en maar blijven zoeken naar plannetjes/maatregelen/opzetjes waarmee het onvermijdelijke uitgesteld kan worden. In Nederland betekent dat onvermijdelijke lagere huizenprijzen en in de eurozone gaat het dan over wie wanneer hoeveel verliezen moet accepteren.

- Ook de sterke toename van de Europese jeugdwerkloosheid kan in dat licht gezien worden. Een belangrijke bijdrage aan het aanpakken daarvan kan het hervormen van de arbeidsmarkten in een aantal landen zijn. Maar zelfs in landen waar die jeugdwerkloosheid echt torenhoog is, durven de verantwoordelijke autoriteiten nauwelijks maatregelen voor te stellen. Blijkbaar is de invloed van de gevestigde belangen te groot. Opmerkelijk.  

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen