maandag 21 mei 2012


- Op de bekende Europese aandelenmarkten is het vanmorgen tamelijk rustig. Berichten zijn er voldoende en de inhoud ervan behoorlijk duidelijk, maar handelaren/beleggers hebben hun hoofden weer diep in het zand gestoken. Meer plusjes dan minnetjes met weinig bijzondere omzetten zijn dan het resultaat.

- Het zogenaamde 'goede' nieuws betrof het bericht dat de Chinese autoriteiten overwegen een volgende ronde stimuleringsmaatregelen door te voeren. Maar als er gestimuleerd moet worden, hoe goed gaat het dan met die economie?

- Een stuk belangrijker zijn de berichten met betrekking tot de euro-crisis. Gisteren de uitkomsten van de G-8 conferentie. Korte samenvatting: geen enkele overeenstemming, ook niet tussen de Europese landen. Het blijft gaan om de 'tegenstelling' tussen bezuinigingen en groei. Er zijn nog steeds veel mensen die denken dat lekker veel geld lenen en over de economie uitstrooien, groei oplevert.

- Het echt grote verhaal van nu is een heel ander aan het worden. Na ongeveer vier jaar proberen tijd te winnen, doormodderen, steunen, helpen en roepen dat het binnenkort allemaal weer goed komt, begint op sommige plaatsen in de eurozone het grote publiek het vertrouwen te verliezen. En daar wordt naar gehandeld. Lees: minder besteden, minder investeren en geld van de banken afhalen. De gevolgen daarvan zijn simpel: een versnelling van de financieel economische verslechtering. Zo worden de autoriteiten 'gedwongen' om veel sneller met grotere en gekkere maatregelen te komen. Maatregelen die op hun beurt meer mensen duidelijk maken dat het binnenkort niet beter gaat. En als u hier een patroon in ontdekt, heeft u helemaal gelijk. 

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen