woensdag 16 mei 2012


- Griekenland, meer Griekenland en nog meer Griekenland, meer smaakjes zijn er vanmorgen niet op de bekende Europese aandelenmarkten. Aangezien de inhoud van de berichten impliceert dat de problemen eerder groter dan kleiner worden, neemt de onzekerheid toe.

- Op allerlei denkbare fronten is Griekenland onderwerp van discussie. Er zijn binnenlandse politieke overwegingen, het gaat erover in gesprekken tussen Duitsland en Frankrijk, de ECB doet uitspraken over de Griekse banken, het IMF laat van zich horen en ga zo maar door. Maar van oplossingen en vooruitgang is maar weinig sprake. Vandaar de toenemende nervositeit.

- U moet bovendien nooit vergeten dat echt alles wat er met betrekking tot Griekenland gezegd, bedacht en gedaan wordt, onmiddellijk consequenties heeft voor de ontwikkelingen in landen als Portugal, Spanje en Italiƫ. De precedent-werking is echt enorm sterk en bepaalt voor een belangrijk deel wat er in Griekenland wel of niet kan/gaat gebeuren.

- In Nederland begint de crisis ook voelbaar te worden. Vanmorgen het nieuws dat de met afstand belangrijkste Nederlandse crisis-indicator een negatief signaal heeft afgegeven. We hebben het dan natuurlijk over het aantal geboekte vakanties (het heiligste der heiligen in onze samenleving) dat behoorlijk aan het dalen is.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen