woensdag 9 mei 2012


- Het is vanmorgen tamelijk rustig op de bekende Europese aandelenmarkten. Berichten zijn er voldoende, maar handelaren/beleggers zijn niet echt bereid er iets mee te doen. Meer minnetjes dan plusjes, maar veel stelt het allemaal niet voor.

-De laatste ontwikkelingen in Griekenland zorgen natuurlijk voor meer nervositeit. In de formatie van een nieuwe regering daar is nadrukkelijk ter sprake gekomen dat het eerder afgesloten akkoord met betrekking tot de herstructurering van de Griekse staatsschulden opnieuw ter discussie moet worden gesteld. Wat er de komende dagen precies gaat gebeuren, is voorlopig niet duidelijk, maar het weer spreken over dat akkoord zorgt voor meer onzekerheid. En meer onzekerheid zorgt nooit voor hogere koersen.

- In het aanpakken van de ontstane problemen in de eurozone is bovendien een duidelijke verandering op komst. Tot voor kort was bezuinigen het toverwoord waarmee de verantwoordelijke autoriteiten probeerden de financiƫle markten te vriend te houden. Maar het grote publiek in een aantal landen heeft tijdens verkiezingen duidelijk gemaakt genoeg te krijgen van dat bezuinigen. En hoe reageren de hotemetoten daarop? Door steeds meer te gaan praten over groei. Grote vraag is nu of die groei er moet komen door weer lekker veel te lenen en dat geld in de economie te pompen of moet die groei er komen door het doorvoeren van allerlei hervormingen in de verschillende landen. (Voor alle duidelijkheid: veel besteden en dan hopen dat het goed komt is het model-Japan en het model-VK).

- Er is een land in de wereld waar iets heel opmerkelijks aan het gebeuren. In Australiƫ heeft de regering een begroting ingediend waarin voor het eerst in meer dan 40 jaar de uitgaven lager gaan zijn dan het jaar daarvoor. Daar gaat dus wel bezuinigd worden.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen